У Китаї почали популяризувати українські продукти

13.04.2017

У Китаї почали популяризувати українські продукти

У березні 2017 року в Китаї вийшов у світ спеціальний номер журналу «Food to China», присвячений продуктам харчування українського виробництва.

Основними товарами продовольства українського експорту в Китай є соняшникова олія, борошно, цукор.

“Укрпошта” змінила свій логотип та впровадила нові послуги

Радник посольства України в КНР, торговий представник України в Китаї Віктор Танасійчук сподівається на допомогу місцевих ЗМІ, так як китайський бізнес має лише загальне уявлення про можливості співпраці з Україною. Дипломат також назвав три основні перепони в розвитку торговельних відносин українського АПК з Китаєм:

1. Технічні бар’єри. Узгодження санітарних і фітосанітарних вимог китайської сторони при експорті відповідних продуктів, є критичними для повноцінної торгівлі.

2. Питання логістики. Існуючий логістичний комплекс є недостатнім і неефективним для масштабного товарообігу з Китаєм, потреби якого ростуть з кожним днем.

3. Необхідність пошуку нових форм у просуванні продукції на китайський ринок.

«Фактично, вся продовольча продукція, яка вирощується або виробляється в Україні, є надзвичайно смачною, якісною і досить недорогою. Тому хотілося б привернути увагу китайських партнерів до широкої групи українських харчових продуктів, які неодмінно сподобаються китайським споживачам», – сказав Віктор Танасійчук.

У свою чергу директор офісу Fialan в Китаї Роман Кривошеєв назвав Китай одним з найбільших в світі споживачів іноземних продуктів харчування.

Згідно з даними Держстату, в 2016 році Україна експортувала в Китай 82,09 тис. тонн борошна на $ 16,55 млн. Ці напрямки занадто сконцентровані, в той час як, в Україні існує велика кількість готових до вживання продуктів харчування. Як правило, ми експортуємо харчову сировину, віддаючи при цьому виробничу частину іншим країнам, замість того, щоб створювати нові робочі місця і оплачувати податки в Україні.

Також Україна наповнює китайський ринок виноградними винами, хлібобулочними виробами, пластівцями, соками, горілкою, варенням, ковбасою, морозивом та ін. На жаль, українські виробники поки не дуже активно просуваються на китайський ринок.

За матеріалами Агроньюс.

їжа

, переглядів: 164

Останні новини від OGO.ua


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *