Переселенка зі сходу створила на Львівщині інноваційний бізнес-проект

06.04.2017

Переселенка зі сходу створила на Львівщині інноваційний бізнес-проект

Переселенка Наталія Марійчук переїхала на Львівщину у 2014 році. Після пошуку роботи та можливостей для заробітку жінка вирішила влаштувати свій бізнес. За допомогою Наталія вирішила звернутись до бізнес-інкубатору «Новий відлік», який у Львові організовували Клуб Ділових Людей та Міжнародний фонд «Відродження».

У «Новий відлік» Наталя йшла з метою організувати бізнес з вирощування зелені стандартним способом. Пізніше, після підказок і порад експертів, зацікавилася гідропонікою, що, зрештою, стало початком неочікуваної масштабної ідеї.

Український банк почав видавати безвідсоткові кредити на покупку електромобілів

«У мене в селі є город, де я вирощувала зелень, яку продавала на ринку. З часом з’явилися  постійні клієнти, завдяки яким я зрозуміла, що попит на продукцію дуже великий. А оскільки цей бізнес переважно сезонний, пропозиція мізерна», – пригадує Наталя причину, через яку вирішила серйозніше зайнятися вирощуванням зелені.

Після інтенсивного бізнес-курсу та численних консультацій з експертами, на захисті бізнес-планів Наталія Марійчук уже представляла підприємство з вирощування зелені методом гідропоніки для подальшої дистрибуції в торгові та ресторанні мережі.

Інвестиційний проект

Клуб Ділових Людей ідея Наталі Марійчук зацікавила і з маленької бізнес-ідеї вирішили зробити грандіозний проект.  У команди з’явилася ідея організувати акціонерний проект з невеликими інвестиціями. До реалізації ідеї долучили до проекту «Ресурсний Центр Бізнесу» на чолі з Володимиром Худо (експертом з бізнес-планування, який реалізував у Львові будівництво торгової мережі «ВАМ», ТЦ «Скриня», готелів Ramada, Nota Bene та багатьох інших успішних проектів) та у грудні 2015 року оголосили про початок інвестиційного проекту «АТ Зелений Кошик».

Український банк почав видавати безвідсоткові кредити на покупку електромобілів

За правилами проекту, кожен учасник проекту може отримати від 1% до 5% проекту,  ініціатор – до 25%. Загальний бюджет проекту – 1 900 000 грн. Інвестувати в бізнес дозволили тільки учасникам  Клубу. Організатори пояснюють це гарантованою етичністю учасників, адже перед вступом у бізнес-клуб кожен зобов’язується дотримуватися основного документу організації – Етичного кодексу.

«Незважаючи на те, що така модель бізнесу з невеликими інвестиціями проста і доступна, ми перші, хто в Україні за нею працюватиме», – відзначає Голова Клубу Микола Савуляк.

Після двох тижнів презентацій інвестувати в проект зголосилися більше 150 підприємців. Перших 55 учасників затвердили в «АТ Зелений кошик», іншим – запропонували взяти участь в наступних проектах «Ресурсного Центру Бізнесу».

Початок великої справи

Для проекту обрали заміське приміщення площею 465 кв. м. Сьогодні там тривають будівельно-монтажні роботи. Зовсім скоро організують тестове виробництво і вже в квітні запустять повноцінний проект.

«Для того, щоб ми виробляли якісний проект, до співпраці запросили провідного агронома країни. Він якийсь час консультуватиме нас щодо процесу вирощування зелені, – розповідає Володимир Худо. – Багато що довелося вивчати самостійно. Зізнаюся, я ніколи й не уявляв, що працюватиму в агросекторі. Втім, раніше ніколи не думав, що зможу відкрити перший в Україні супермаркет…  Але нічого, якщо любити свою справу і повністю жити нею, все вийде».

Перевага проекту – організатори вже домовилися про співпрацю з однією ресторанною мережею, яка закуповуватиме практично весь врожай підприємства. “Справа в тому, що продукція «АТ Зелений кошик» вирощуватиметься прогресивним екологічним способом, на який є великий попит”, – кажуть організатори. Суть гідропоніки в тому, що культура не потребує хімічних засобів захисту від шкідників чи хвороб, що підвищує якість та біологічну чистоту рослини.

«АТ Зелений кошик”  – це, в першу чергу, нові робочі місця. У разі успішної роботи це ще й приклад для інших  –  як у сучасних реаліях можна побудувати прибуткове підприємство, яке може працювати абсолютно прозоро та проявляти соціальну відповідальність», – відзначає один із інвесторів Дмитро Іванов.

Сьогодні Наталя Марійчук працює у зовсім іншому проекті, ніж той, з яким прийшла в «Новий відлік». Тут абсолютно інші масштаби та можливості. Каже, що її давня мрія започаткувати щось надзвичайне, потроху здійснюється:

«Якби не Клуб Ділових Людей, Володимир Худо та інші організатори проекту, я так би й працювала для свого маленького проекту. Я дуже вдячна їм усім за те, що в мене повірили. І за те, що  завдяки проекту, я можу розраховувати на кардинально інший рівень життя у майбутньому».

Паралельно до запуску «АТ Зелений  кошик» Володимир Худо і «Ресурсний Центр Бізнесу» готують до реалізації наступні інвестиційні проекти.

За матеріалами dilovyi.com.ua

теплиця

, , переглядів: 229

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *