Стандарти якості обслуговування клієнтів обговорили у Рівному

13.02.2018

Стандарти якості обслуговування клієнтів обговорили у Рівному

12 лютого 2018 року, Рівненський ЦНАП трансформувався у навчальний центр “CO-WORKING”, в якому відбувся тренінг для усієї команди.

Тема тренінгу: «Стандарти якості обслуговування клієнтів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку та під час безпосереднього прийому».

Команда Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг за наближення нашого Центру до європейських та світових стандартів якості надання адміністративних послуг, формування позитивного іміджу ЦНАПу серед громадян та бізнесу, відновленню довіри до влади в цілому!

  • Ми переконані, що основним ресурсом Рівненського регіонального центру надання адміністративних послуг є його команда, яка зобов’язана ввічливо спілкуватись з клієнтами, швидко та на високому рівні знаходити рішення питань, з якими до неї звертаються. Впевнені, що клієнтам ЦНАПу важливо не просто отримати потрібний документ, а отримати його вчасно, якісно, за зрозумілою процедурою, – говорить директор ЦНАПу Юлія ШИГОРЕВА.

Крок за кроком будуємо сучасне європейське сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!

, , , , переглядів: 165


Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *